Máte mašiny, které vám špatně jezdí nebo dlouho nefungovali a bojíte se do nich nějak neodborně či jinak zasahovat aby jste je nepoškodily? Mám s tím mnoho zkušeností a vím, jak se dají snadno a rychle vyčistit. Mašina se vyčistí a promaže, potom se odzkouší jízdní vlastnosti modelu a vrátí se majiteli. Údržba je čištění a mazání, někdy se obnovují díly pojezdu, aby mašina byla provozuschopná. Občas se i něco musí vyměnit, ale žádné rapidní zásahy do modelů se nedělají. Jsou to jen mírné opravy, aby mašina opět dobře jezdila. Někdy může být problémem jen vodivost a poupraví se kontakty nebo se vyrobí jiné. Je spousta lidí, kteří se bojí do modelu zasahovat a jsou samozřejmě i jiní, kteří vám udělají také údržbu, ale mnohdy jsou velmi drahé a nevyplatí se vám to. U mě se to řeší jinak a to tak, že se modely mašin rozdělují do 4 skupin bez ohledu na výrobce a složitosti čištění. Skupiny se dělí dle velikosti modelu tedy délky přes nárazníky.
Modely nebo jednotky nad 165mm délky jsou na dohodě dle počtu náprav hnacích a sběrných. Například u jednotek ICE jsou 4 nápravy hnací nikoli sběrný, ty jsou na jiném voze a jsou také 4, tudíž je zapotřebí dodat oba díly a tak se jedná o 8 náprav. Podobné je to u některých parních tendrových lokomotiv. Tam jsou hnací nápravy v tendru a sběrné jsou na mašině. Také to může být i tak jako u Regionovy duo nebo trio pokud je nerozpojitelná. Tam jsou hnací nápravy zároveň sběrné u dvou dílné se jedná o 2 nápravy, u tří dílné jsou 4 nápravy. To už pak záleží na dohodě.