4. Údržba a servis.

Máte mašiny, které vám špatně jezdí nebo dlouho nefungovali a bojíte se do nich nějak neodborně či jinak zasahovat aby jste je nepoškodily? Mám s tím mnoho zkušeností a vím, jak se dají snadno a rychle vyčistit. Mašina se vyčistí a promaže, potom se odzkouší jízdní vlastnosti modelu a vrátí se majiteli. Údržba je čištění a mazání, někdy se obnovují díly pojezdu, aby mašina byla provozuschopná. Občas se i něco musí vyměnit, ale žádné rapidní zásahy do modelů se nedělají. Jsou to jen mírné opravy, aby mašina opět dobře jezdila. Někdy může být problémem jen vodivost a poupraví se kontakty nebo se vyrobí jiné. Je spousta lidí, kteří se bojí do modelu zasahovat a jsou samozřejmě i jiní, kteří vám udělají také údržbu, ale mnohdy jsou velmi drahé a nevyplatí se vám to. U mě se to řeší jinak a to tak, že se modely mašin rozdělují do 4 skupin bez ohledu na výrobce a složitosti čištění. Skupiny se dělí dle velikosti modelu tedy délky přes nárazníky.
 

  1. do    90mm                  95kč
  2. do  125mm                105kč
  3. do  140mm                125kč
  4. do  165mm                140kč

 

Modely nebo jednotky nad 165mm délky jsou na dohodě dle počtu náprav hnacích a sběrných. Například u jednotek ICE jsou 4 nápravy hnací nikoli sběrný, ty jsou na jiném voze a jsou také 4, tudíž je zapotřebí dodat oba díly a tak se jedná o 8 náprav. Podobné je to u některých parních tendrových lokomotiv. Tam jsou hnací nápravy v tendru a sběrné jsou na mašině. Také to může být i tak jako u Regionovy duo nebo trio pokud je nerozpojitelná. Tam jsou hnací nápravy zároveň sběrné u dvou dílné se jedná o 2 nápravy, u tří dílné jsou 4 nápravy. To už pak záleží na dohodě.

© 2013 Všechna práva vyhrazena. by:truckman44 Dupe Transport

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode